söndag 11 juli 2010

åttiofyra.

Om några timmar far jag, dags att sätta sig i bilen timme till Norrköping, senare på planet till Spanien. Det ska bli riktigt skönt kan jag lova!!! måste meddela att jag typ dog på Lasses konsert. Jag finner inga ord för den dagen och kvällen! Tack för en grym dag, tjejer och bror! Det var helt sjukt...... Vi stod längst fram, jag var med i aftonbladet! VÄRT. Emma, du är fan guld värd, hoppas du vet det. Haha, Sveriges tönt! :* Kan ju även meddela att jag har haft sommarlovets bästa vecka, tre dagar jobb, massa fest - som blev riktigt lyckade! Massa fina människor. Ahe, finns inget mer att säga än att det varit en sjuk vecka med mycket innehåll. Kärlek till mina vänner. Bilder från Lasse, och även från Midsommar kommer. Sen kan jag även meddela att min Nikon D90 nu har gått och blivit min på riktigt. Jag har inte fått den ännu, eftersom min lön inte kommit in på kontot ännu men en förbetalning är klar. Alltså 'får' jag min skönhet om cirkus 1-2 veckor, vilken är sjukt gött! Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar