söndag 9 maj 2010

sextiofem.

Okej, bloggen ska nog fixas snart igen. Den är inte så fin.... Men jag har i te tid nu. Jag sitter och pluggar för full. Men för en gångs skull är det ganska så intressant! Det är alldeles underbart tycker jag. Har haft en alldeles underbar dag. Mamma for i morse men kommer hem imorn kväll! Saknar henne redan. Jag hoppas du läser detta där nere i landet på din finfina iPhone. Gör du det??? Du vet att jag älskar dig iallafall. Halva dagen har tillbringats med snäll liten pojke vid namn Ivar. Myyys! Därefter for jag till kyrkan med min underbara Sofia! En tjej som jag gillar skarpt. Det blev prommis hem från Tannerfors med henne. Älskar't! Nu ska jag skriva klart min lilla uppgift. Sen sova! Puss & Natt! Bilderna är från en underbar vecka i Cambridge med Fia, mamma och Karin, 2006!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar